literatura zo vcerajsej listovice

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 23 13:38:05 CET 2022

Mám za to, že jediný výskyt slova "Koky" v češtině je oslovení nějaké
postavičky z večerníčku, nebo tak nějak. Ale pochybuju, že tohle bude
ten zdroj tepla:-)

Jinak teda bych řekl, že AC z TEG půjde udělat, jen se musí pohlídat,
aby to šlo vynásobit na 50 Hz a to by se mohlo udělat parametrickým
transformátorem zároveň se zvyšováním napětí.

PH