[OT:] Ebay z USA a DPH

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Prosinec 22 21:46:35 CET 2022

OK, tak já se teda budu těšit a nebudu čekat podraz - to jsem zvědavej, jak
to dopadne :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Libor" <xlibor na tiscali.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 22, 2022 9:03 PM
Subject: Re: [OT:] Ebay z USA a DPH

Zravím,
já jsem objednával přes Ebay z UK a tam to prošlo vše bez mého zásahu až
k domovním dveřím, bez jakéhokoliv poplatku. Domnívám se, že z USA to
bude obdobné. Samozřejmě tam byly ty poplatky vyměřené již při nákupu.

Stejnou zkušenost mám s Amazonem z USA, taky bylo vše zařízené, až u
domu zazvonil kurýr s balíkem bez doplatku.
Libor