Osazovacka

Čtvrtek Prosinec 22 21:19:48 CET 2022

Tak ozivim tema, nakonec jsem z Ciny koupil material na 2 OpenPNP
osazovacky, nejdriv po dilech a pak z nedockavosti tuhle sadu Microsmt
pnpV3 machine for OPENPNP| | - AliExpress
<https://www.aliexpress.com/item/1005004045688678.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.107.40b81802TxTiv0>
co mela prijit za 3 tydny ale nakonec driv prisly vsechny ty dily z
predchozi objednavky ;-) (2 mesice misto 3 tydnu)

Kdyz jsem to kupoval, stalo to asi o 30% min, asi v Cine maji vetsi
inflaci nez u nas, po dilcich sestavach to vyjde kazdopadne draz. Fakt
je tam hlava, ktera ma remen (o dost drazsi nez s vahadlem)

Ale co se tyce dodavek a baleni, naprosto super, spotrebni material jako
sroubky a maticky asi odmerujou na hrsti, je to s velkou rezervou. Vse
slo sestavit a propojit bez problemu. STL pro 3D tisk asi je pouzitelny
ale delal jsem si vetsinou svuj design nakonec.

Controller je tam jak inzeruji, ja jsem zatim znasilnil Marlin na
Makerbase 32 Bit Mks Tinybee Control Board Esp32 Wifi Mcu 3d Printer
Board Controller Mks Tft24 Touch Screen 3d Printing Parts - Cnc Machine
Parts - AliExpress
<https://www.aliexpress.com/item/1005004028759671.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.102.40b81802TxTiv0>
drivery pro X a Y mam externi krabicky pro vetsi proud, Z a rotace staci
primo na desce, Funguje skvele.

Dnes jsem se dostal do faze kalibrace a nutno uznat, ze OpenPNP software
je fakt vymazleny, pruvodce pro nastaveni a kalibraci pochopi snad
kazdy, krasna hracka na vanoce.

Budu referovat dal ale vypada to opravdu pouzitelne. Kamery jsou mj.
dost kvalitni.