Zprávy najednou padají do spamu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 22 13:34:43 CET 2022

On Thu, 22 Dec 2022, ok1uga na volny.cz wrote:

> V poslední době mi najednou naprostá většina mailů (ale ne všechny) z
> konference začala padat do spamu. Trvá to tak asi měsíc.

> Dobrý den, zprávy jsou vyhodnocovány jako spam kvůli nekorektnímu nastavení
> odesílacího serveru (konkrétně kvůli neplatnému DKIM podpisu). Aby zprávy
> byly správně vyhodnocovány, muselo by dojít k nápravě na straně odesilatele.

On ted NUKIB tlaci na zapnuti DKIM a SPF, takze se to asi zacina vic
pouzivat. Pokud mailman konference ten DKIM podpis pri pruchodu
neodstrani a necha jej tam, tak je proste neplatny a to je horsi nez
kdyby tam nebyl.

> Lze s tím něco udělat ?

U novejsich mailmanu je volba na odstranovani toho DKIM, ale nevim jestli
uz takovy je na HW listu nasazen, nejspis ne.