NE5534AP

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Prosinec 21 14:43:22 CET 2022

To musel bejt zajímavej pohled, škoda, že se tehdy tolik nefotilo.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 21. 12. 2022 13:51:46
Předmět: Re: NE5534AP
"
A jakou kyselinu? Kdysi v pravěku (90. léta) jsem řešil, aby mi někdo
neokopíroval jedno zapojení - dokonce jsem si na to potom dal přihlášku
vynálezu a získal autorské osvědčení ... a při tom to byla taková blbost :-)
a nakonec se ukázalo, že i bez dalšího praktického využití. Tehdy jsem zašel
za našimi chemiky, jestli tišťák zalitý v kostce epoxidu s přimíchaným
pískem lze vypreparovat a okopírovat. Dali mi flašku kyseliny mravenčí.
Výsledek byl, že druhý den byla kostka epoxidu rozleptaná, ale taky epoxid v
cuprextitu. Takže v misce jsem našel zvlášť spoje s naletovanýma součástkama
a zvlášť jednotilvé vrstvy skelné tkaniny.

Anděl