NE5534AP

Středa Prosinec 21 13:51:23 CET 2022

A jakou kyselinu? Kdysi v pravěku (90. léta) jsem řešil, aby mi někdo
neokopíroval jedno zapojení - dokonce jsem si na to potom dal přihlášku
vynálezu a získal autorské osvědčení ... a při tom to byla taková blbost
:-) a nakonec se ukázalo, že i bez dalšího praktického využití. Tehdy
jsem zašel za našimi chemiky, jestli tišťák zalitý v kostce epoxidu s
přimíchaným pískem lze vypreparovat a okopírovat. Dali mi flašku
kyseliny mravenčí. Výsledek byl, že druhý den byla kostka epoxidu
rozleptaná, ale taky epoxid v cuprextitu. Takže v misce jsem našel
zvlášť spoje s naletovanýma součástkama a zvlášť jednotilvé vrstvy
skelné tkaniny.

Anděl