Softstart impulzniho zdroje

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 20 23:49:49 CET 2022

Tak to vypadá, že to dělal MPPT, který má svorky "Load" a přes který
jsem měl zapojen měnič. Papírově píší, že by měl umět zátěž až 15A při
12V, ale asi nezvládl proudové rázy. Měnič jsem chtěl původně zapojit
přímo na baterii, ale přes MPPT jsem si sliboval nějaké statistiky,
které měří na svorce "Load". Měnič jsem přes pojistklu zapojil přímo
na baterii a zatím drží.

MG