NE5534AP

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 20 23:06:45 CET 2022

Tak jsem obrousil jeden NE5534AP (vzal jsem dva kusy navíc) a vypadá
to, že by to asi mohlo být to co to má být. Zakoupen na ebay od
jednoho Němce. Dokonce je na matrici vidět i označení "5534".

https://i.ibb.co/9qZnCCr/2016-0109-100035-001.png
https://i.ibb.co/PF8pgxd/2016-0109-105324-017.png

Porovnáno s
https://www.richis-lab.de/Opamp01.htm

Děkuji všem za pomoc ;-). Ne dělám si srandu. Broušení mě nenapadlo
nikdy jsem to nedělal a ani jsem nevěděl zda to vůbec půjde... Tak zas
člověk zkusil něco nového.