programovani novy dalkac for Mondeo 2012

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Prosinec 20 19:58:45 CET 2022

Jasne tak ten nema 😊 Podivam se po nem, ale obavam se, ze v ramci zlepsovani servisu uz to nedodavaji.
U motorky jsem ho mel ale u auta si ho nepamatuju a to jsem vcera nasel nasel zalozni klic.
Kdyz mam jeden na jisitu funkcni, hraju si s myslenkou provest HW prestavbu klice.
Kazdopadne diky
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, December 20, 2022 7:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: programovani novy dalkac for Mondeo 2012

Když koupíš nové auto, má na jednom z klíčků navlečený takový štítek s číslem. To číslo slouží k odemčení manipulace s evidencí klíčků. Koukám, že některé automobilky dávají kartičky, já to znám spíš jako přívěsek.

Ford:
https://www.ford-trucks.com/forums/attachment.php?attachmentid=189761&stc=1&d=1500247411
VW:
https://www.ross-tech.com/vag-com/images/key_tags.jpg