programovani novy dalkac for Mondeo 2012

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Prosinec 20 17:01:15 CET 2022

Nevim který camfourek myslíš, ale přesně těmhle garážníkům se chci vyhnout. Už jsem viděl tak rozdrbanou jednotku, že ji museli poslat nakrmit do fabriky
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: úterý 20. prosince 2022 16:09
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: programovani novy dalkac for Mondeo 2012

Jestli máš ten camfourek s kódem, tak bych si myslel, že to zvládne každý auto-tuning-voe. Spíš je problém je přibrzdit, aby toho nedělali moc, jen registrace jednoho klíčku a hotovo. Ale je pravda, že tu někdo psal, že má vybavení pro Forda, tak asi stačí počkat, kdo se ozve.

Waw, frézování planžety podle fotky - to jsou drsňáci :)

---------- Původní e-mail ----------