Zasielka z ciny

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 23:39:10 CET 2022

Tiez som dlho vahal, no nakoniec som objednal. Aj s vyrobou  28.11.
objednane a 12.12. bolo dorucene.
Taktiez EuroPacket, a DHL vybavilo vsetko potrebne, takze ma colnici ani
posta neobtazovala.

Dano, objednaval si to na firmu, alebo fyzicku osobu? Ak firma, tak to ide
cez colnicu.
https://support.jlcpcb.com/article/89-customs-duties-and-taxes

S.T.