Schematicka znacka P- a N-MOSFETu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 19 16:45:10 CET 2022

[preposielam]

Ahojte,

chcel by som sa podakovat vsetkym, ktori mi odpovedali na moju otazku.
Potvrdilo sa mi, ze je to naopak ako u bipolarnych tranzistorov. Nasiel som
uz aj zakladne zapojenie ako spinac pre P- a N-MOSFET, ktore potrebujem v
displeji s CA.

Aby som ale zodpovedal aj na niekolko poznamok v debate, tak analogiu
bipolarnych a MOSFET tranzistorov nam povedali na prednaskach na VS. Preto
som sa na nu pytal. Takze Baza-Gate, Emitor-Source, Kolektor-Drain. Riadi
sa, bipolar prud v baze, MOSFET napatie na Gate. A celu tuto moju otazku a
debatu odstartoval pohlad "vpravo hore" v datasheete od fdv304... A kedze
som mal pochybnosti a nevedel sa rozpamatat ako to cele je, tak som sa
spytal v konfere.

Este raz vsetkym dakujem za odpovede.

A.