Re: Doporučte USB over ethernet

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 19 14:18:41 CET 2022

Já jsem našel
https://cdn.papouch.com/data/user-content/old_eshop/files/BB_UE204/ue204-datasheet.pdf
Je to asi jedna krabička, na straně remote, na straně lokálního PC
patrně musí běžet nějaký software. Třeba se k tomu kolega Poucha nějak
vyjádří.
Ale dává mi to větší smysl než ty 2 krabičky. Nějak si neumím představit
jak by šlo udělat pro obecné USB zařízení device driver, který by se na
lokální straně tvářil stejně jako to remote device. Ale lidi jsou
šikovní, bůhví jak to je.

Mrazík