Re: Odbočka z kabelu od baterky

Pondělí Prosinec 19 10:13:09 CET 2022

Nevim co je "casem" (jednotka docasnosti pobytu spojeneckych vojsk jeden furt?), ale
presne takovyhle typ jsem instaloval kdysi do auta, 10 let to tam nevykloktalo.
Akorat pak autu vykloktaly plechy i motor a slo do srotu, takze jsem nekloktani
spoje nemohl dale pozorovat. Mel jsem tim pripojenou nabijecku na GPS, jo zlaty
doby, kdy jsem na Garminovi 60 precetl na displeji vsechno a to i v aute za jizdy,
nak se mu pak displej a pismenka zmensily nebo co ... :-(

Kdyby nekdo z Prahy potreboval, tak kdyz se stavi v Troji, mam jich jeste pytlik s
N-1 a par jich jiste postradat muzu (ale jinak je budou mit za par kacek v kazdych
autopotrebach, myslim). Mam dve velikosti, 18-14 AWG a 22-18 AWG. Akorat myslim, ze
puvodne poptavany ucel pripojeni vlasu k lodnimu lanu tenhle typ vhodny neni,
protoze to predpoklada vicemene stejne tluste kabely. Ale mam jeste jeden, ktery se
nacvakne na kabel 22-18AWG a pak se do toho zapichne faston samec, na ktery se
pridela kabel tlusty podle libosti, i kdyz tech 22-18 je docela malo a pripojovat
silnejsi je blbost. Ale zato to je rozpojovaci.

D.O.