Re: [OT:] Svetelni dobrodruzi (Bylo Re: Odbočka z kabelu od baterky)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 18 11:17:09 CET 2022

U mě teda mají čelovky velké mínus.
- Hlavně typické setkání s čelovkářem je pohled z očí do čelovky. Běžci
jsou taky dost nepříjemný, ale cyklisti jasně vedou... Často pak
přemýšlím o nějakém světlem naváděném létajícím předmětu:-)
- Když jsem čelovku zkoušel (moje světlo na kole má v balení i čelovkové
příslušenství), tak závěr byl, že všechno vypadá jako fotka s bleskem,
nikde stín, ani v díře. To jsem teda zkoušel na skejtu, kde jsou nároky
na kvalitu vidění cesty mnohem větší. Závěr byl, že nízko telefon
drženej hodně nízko, je jasnej vítěz. Pak jsem světlo napevno přidělal
ke kolu, aby ho nebylo potřeba sundavat a nesundal ho zloděj.
- No a na elektrický koloběžce by čelovka byla prostě další předmět
zbytečně vyžadující nabíjení.

PH