RE: ] Svetelni dobrodruzi (Bylo Re: Odbočka z kabelu od baterky)

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 18 08:42:37 CET 2022

Totéž by se dalo rozšířit o ty, kteří jezdí s bezdůvodně zapnutými
mlhovkami. Ať už předními nebo zadními...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Saturday, December 17, 2022 9:30 PM
To: HW-news
Subject: [OT:] Svetelni dobrodruzi (Bylo Re: Odbočka z kabelu od baterky)

Nekdy minuly tyden jsem potkal vecer kolobezkare, ktery take potreboval vic
videt (jezdim takovou divnou trasou mezi vesnicema), a kdyz se "podival"
riditkama smerem ke mne, tak jsem sel ostre na brzdy, protoze jsem prestal
videt. Tak jsem ho lehce probliknul (ono to nebylo zrovna na deset metru,
spis kolem stovky) a kdyz se nic nezmenilo, tak jsem jel chvili na svetelnou

houkacku (tj. potkavacky a dalky soucasne, vic svetla uz to auto odelat
neumi). Pak se mi uz podarilo asfalt a hlavne krajnici zahlednout. Co videl
on, netusim, ale asi videl taky dobre.

Neskutecne mne vytaceji dobrodruzi, co si na kolo(nebo -bezku) prilepi
reflektor, co byl primarne urceny jako svetlo do majaku, jen aby se _jim_
jezdilo dobre - a srdecne kaslou na to, ze kdyz je ten protijedouci v te
plechove krabici oslneny, tak je muze docela snadno sesrotovat. Ja to sice
chapu jako prirodni vyber, ale o ty opletacky se soudy fakt nestojim - on to

sice muze mit za sebou, ale ja kvuli nemu pujdu sedet. A kdyz si namontuju
podobne kvalitni svetlo do auta, tak mam smulu a jsem pomerne rychle bez
technicke.

Fakt by se mi ulevilo, kdyby podobnych snah ubylo, takze s citem, prosim...

Dekuji.

Pavel Kutina