Re: Odbočka z kabelu od baterky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 17 20:03:01 CET 2022

Pro viditelnost ostatními LED pásky. Vzadu ideálně WS2812B a dát jim
současně funkci blinkrů.

Když jezdím potmě na kole, tak používám běžné světlo (ale jen obyč z
Lidlu) a k tomu čelovku.
Ta čelovka je fajn, že svítí tam, kam potřebuju.
Tak bych si na přilbě udělal nějakou přípojku na externí káblík od
baterek a napevno umístěnou čelovku.
(jezdíte doufám v přilbě)
To já bohužel nemůžu, protože jsem zastánce lidských sil a nikoli elektriky.

PL