Re: Odbočka z kabelu od baterky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 17 18:56:48 CET 2022

Netahal bych odtamtud dráty rovnou do světla, ale vytáhl bych to jenom
na nějaký 50mm ocásek s nějakým XT konektorem.
A raději rovnou třeba na 2 ocásky, protože dřív nebo později se ukáže
potřeba napojení nějakého dalšího spotřebiče. Třeba vyhřívaného sedátka
nebo aspoň vyhřívaných rukojetí na řídítkách.

PL