Re: ARMy Geehy oficiálně v Česku

J.F.K. konf-hw na elsaco.cz
Pátek Prosinec 16 20:16:05 CET 2022

Napájení je společné, zkoušel jsem to různě blokovat, ale zatím bez úspěchu.
Přes prodejce to řeším s výrobcem, čekáme na vyjádření.
U napájení mám pouze podezření na zemní napájecí vodič, pro ověření zkusím ještě
tlumivky mezi jednotky. Jinak každá jednotka má dvojstupňový napájecí zdroj (na
5V a dále na 3.3V pro CPU).
Rozdíl v citlivosti APM a STM  - STM funguje bez jediného výpadku (během
týdenního testu), APM se zresetuje během 3-4 sepnutí 50VA transformátoru
ošetřeného varistorem.
V pondělí chystáme další test tohoto procesoru v jiném zařízení, tak  uvidíme.
JFK