OT: PC sw pro prehravani audioknih, hlavne zalozky .. ?

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Pátek Prosinec 16 08:35:59 CET 2022

Zdravím,

používám Foobar2000 player a mám zaškrtnuto: "Save playback state when
closing Foobar..." a přehrávač si při ukončení zapamatuje frontu skladeb
a časovou pozici v přehrávaném souboru, takže pokračuje přesně tam, kde
skončil.

Pavel Krafčík