[OT:] V cem psat pro Win?

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 11:30:49 CET 2022

Pokud mate chut se ucit neco noveho: C# a WindowsForms. Framework navrhoval
odpadlik
z Borlandu a pripomina hodne VCL knihovnu. Pokud znate Delphi, tak budete
za chvili jako doma.
Pokud chcete byt cool: Qt.
Pokud chcete zuzitkovat Vase znalosti Pascalu a nechce se Vam ucit nic na
bazi C(++,#): Lazarus (nemam zkusenosti)
Pokud jste tak trochu pankac: ultimatepp.org - to delali cesi, skalni
programatori, je to cele opensource pod BSD licenci a hodne se mi to libi,
i kdyz jsem na to nemel moc casu

Michal