podstavec z 3D tiskarny do mikrovlnky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 14 15:22:57 CET 2022

Taky v mikrovlnce zavařuju, ale polívky a další věci, které jsou už na
začátku horké. Tak je to rychlejší. Dávám tam program, kde je max, pak
440 a nakonec 300 W. Až se to ve většině lahví začne vařit, přeskočím
zbytek prvního kroku a nechá dojít do konce.

Horší je, že pokud obsah není hodně sladký nebo kyselý, musí za 2 dny
následovat druhé vaření (tím se právě liší ty polívky co mají v obchodě
v lednici od těch co jinak vyoadají stejně, ale jsou v regálu). Tenhle
krok je už horší, doba než začne vaření je klasická fyzikální úloha
"máme x litrů vody o teplotě ..., tam má 4,18 kJ/ kg, za jak dlouho se
výkonem 1 kW ohřeje na 100 °C?

PH