vlozka v zasuvke predzovacky

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Prosinec 14 13:57:32 CET 2022

Tak to je dobrá past na kupující. :-)

Jak znám "moderní" návody k různým výrobkům, tak 50 % jsou kecy o bezpečné a
ekologické likvidaci, dalších 25 % obecné bezpečnostní pokyny a pak nějaký
obrázek se šipkami, aby nebylo potřeba překládat popisy.
Přesně ve stejném duchu jsem měl návod k nabíječce k foťáku. Měla jedinou
indikační LED, ale proč při vložení baterie bliká, jsem se nedozvěděl ani z
návodu, ani na infolince výrobce. :-(

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Peter Tesar
Sent: Tuesday, December 13, 2022 9:44 AM
To: HW-news
Subject: vlozka v zasuvke predzovacky

Zdravim
kolega si kupil takuto predzovacku s plochou zasuvkou
https://www.alza.sk/premiumcord-predlzovaci-sietovy-230-v-2-m-d241163.htm
Dobehol, ze nic do nej nemoze zastrcit, zasuvka je mensia ako su
vidlice. Nevsimol si, ze je v zasuvke zasunuta taka vlozka, ktoru treba
nejakym nozikom vylupnut, potom je to uz v poriadku. Tym skor, ze jeho
kabel je biely, takze sa to nelisi ani farebne.
Podla recenzii na alze zjavne viaceri narazili.

Rad by som vedel, na co je ta vlozka. Ci niekde vo svete su nejake
mensie vidlice a je to teda redukcia, alebo to ma nejaku bezpecnostnu
funkciu (potom ale neviem, naco su v nej navrtane dierky na mieste zdierok).

Diky.
Peter Tesar.