[OT:] V cem psat pro Win?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Prosinec 13 20:56:07 CET 2022

Také používám sériák na úrovni Win API. Jelikož mám "aplikaci"
naklikanou v tom modelovaši oken, tak mi asi na podobnou délku vyšla
včetně interpretování pár GRBL příkazů a "kreslení" cesty vřetene.

Vždyť ve 32 bit systémech je práce se sériákem stejná, jako práce se
souborem. Pár DCB vlastností pro nastavení rychlosti a hotovo. Stejně ty
magické knihovny jen přepisují jedno API do jiného API.