] V cem psat pro Win?

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Úterý Prosinec 13 19:39:17 CET 2022

Zdravím,

neviem či to tu už nezaznelo, ale staršiu verziu Delphi alebo Freepascal a
knižnice Synaser od pána Gebauera by nešlo použiť?

Robo

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, December 13, 2022 12:00 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT:] V cem psat pro Win?

Zdravim,

potreboval bych si udelat par utilitek pro komunikaci pres seriovy port -

neco odeslat, neco prijmout, porovnat vysledky, podivat se, co mi

protistrana odeslala a tak podobne - zcela jednoucelove programy, kde

nemusim koukat na estetiku, ale primarne na funkcnost (komunikace se
starymi

komponenty vlakovych/vozovych pocitacu v ramci jejich diagnostiky),

provozovat se to bude na masine s Win10 a pripadne i na WinXP (prave kvuli

diagnostice jedny provozuju).

Rikal jsem si ze vytahnu stare Delphi (mam tu licenci pro RAD Studio 10.1

Berlin), nekde ulovim unitu pro seriovou komunikaci, prolezu par examplu,

neco priohnu, neco vymyslim - a ono to nejak drhne. Delpni jsem

nainstaloval, par seriovych knihoven jsem nasel a snad i spravne

zakomponoval - a tim to konci, bud delam nekce neco blbe, nebo jsou ty

vesmes deset a vic let stare unity hrube nekompatibilni, proste se do toho

nejsem schopny zakousnout, a to jsem v Delphi kdysi i par veci napsal.

Tak si rikam, jestli je v dnesni dobe Delphi to prave. Ale pokud neni, tak

cem takovehle veci delat? Mate nekdo tip na jazyk/vyvojove prostredi, co by

nebyl nehezky ukecany (jako treba Java), nepouzival jako zasadni
syntakticky

nastroj neviditelne a netisknutelne znaky (jako Python) a byl sympaticky

jednoduchy, jako byval treba ten Pascal/Delphi? Zacina me to docela tlacit
-

mel jsem za to, ze to bude trivialita, ale jsem asi nejakej zabrzdenej...

Diky za kazdy dobry tip.

Pavel Kutina