[OT:] V cem psat pro Win?

Josef Šíp sip na raab.cz
Úterý Prosinec 13 13:34:27 CET 2022

Mam několik programu psanych v D7, kompilovanych aktualne pod 10.1 Berlin
s komunikaci přes seriovy port není jedinny problém.
Vse funguje napric vsem verzemi Win od XP az po 11...

Pouzivam nejakou starickou komponentu TCommPortDriver.
Pokud byste chtěl tak muzu poslat i ukázkou.

J.S.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Bitovod
Sent: Tuesday, December 13, 2022 11:48 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT:] V cem psat pro Win?

No já jsem psal, že mám RAD Studio, akorát že kapku starší (10.1 - tvrději mi, že mám licenci, pokrývající i verzi 13, akorát se mi nedaří od nich tu 13 stáhnout), jak pro Deplhi, tak C++. Problém je, že pod tím nejsem schopný rozhýbat byť jen jediný example nekteré ze sériových knihoven (a i docela dost těch jejich už "vestavěných" examplů), tak jsem si s tím hrál dva večery a docela mne to otrávilo (knihovny vesměs o dost starší, než to RAD studio, takže spousta funkcí deprecated a podobně), tak koukám, jestli se někde neválí něco ještě jednoduššího.