vlozka v zasuvke predzovacky

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Prosinec 13 12:49:02 CET 2022

Ahoj,

ukecej někoho, aby ti stáhnul IEC884-1 nebo EN50075 nebo CEE 7/16. :)
Pak je tu ještě plán B - ta věc je od pana Krupa, až pojedu okolo, tak se mohu u něj zastavit a zeptat.

P.S.:
https://vyvoj.hw.cz/Rozhrani/ART1127-Prehled-zasuvek-pouzivanych-ve-svete.html

---------- Původní e-mail ----------
Od: Peter Tesar <peter.tesar na centrum.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 12. 2022 9:43:58
Předmět: vlozka v zasuvke predzovacky
Zdravim

kolega si kupil takuto predzovacku s plochou zasuvkou
https://www.alza.sk/premiumcord-predlzovaci-sietovy-230-v-2-m-d241163.htm
Dobehol, ze nic do nej nemoze zastrcit, zasuvka je mensia ako su
vidlice. Nevsimol si, ze je v zasuvke zasunuta taka vlozka, ktoru treba
nejakym nozikom vylupnut, potom je to uz v poriadku. Tym skor, ze jeho
kabel je biely, takze sa to nelisi ani farebne.
Podla recenzii na alze zjavne viaceri narazili.

Rad by som vedel, na co je ta vlozka. Ci niekde vo svete su nejake
mensie vidlice a je to teda redukcia, alebo to ma nejaku bezpecnostnu
funkciu (potom ale neviem, naco su v nej navrtane dierky na mieste zdierok).

Diky.

Peter Tesar.