[OT:] V cem psat pro Win?

Bitovod hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 13 11:29:39 CET 2022

Koukám zběžně na ten web a je to taky ukecané a nějaké nepřiliš vizuální, co?  Večer se podívám důkladněji.

Jinak koukám na to Xojo, co tu doporušoval PP, a na první pohled to vypadá zajímavě a i těch 149 USD by se třeba dalo přežít.

Ale stejně se ještě se zkusím vrátit jednou k Pascalu přes Lazarus / FreePascal a zkusím sy nasrat :), přece jen je mi ta pascalovská dikce nejbližší. No a když to neklapne a ukáže se, že už jsem opravdu nepoužitelnej trouba, tak se na to vyklašlu a půjdu pěstovat kytičky, ať se stará někdo jinej...

Díky.

Pavel Kutina

Zapnuté Tue, 13 Dec 2022 10:57:32 +0100, Ondřej Janovský zapisování