Re: Kvíz s posuvnými pøepínaèi

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 13 08:57:56 CET 2022

Dobre, po uzavierke, ale 9 LED (+ 4 D + 6 R). Ak som nieco (ako tak casto)
neprehliadol.

...a zdroj musi byt pod 5V s "normalnymi" LED, ale to asi bude.

wek

PS. Asi by som pre deti kupil za hrst obycajnych tlacitok
https://cdn.sparkfun.com//assets/parts/2/6/2/9/09190-03-L.jpg a s 3+3ks
predviedol funkciu matice 3x3 pripadne ukazal mozne rozsirenie
donekonecna, namiesto spekulovania s "len jedna LED".