podstavec z 3D tiskarny do mikrovlnky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 12 23:49:04 CET 2022

Tak jednoduché je strčit do mikrovlnky nějaký stávající plastový výrobek
když tam budete ohřívat jídlo.
A zjistit, jak moc se zahřívá.
Pokud se ohřívat nebude (což předpokládám), tak asi není žádný problém
ho používat.
Jednak to tepelně vydrží, a když se nebude hřát, tak nebude ani nic
vylučovat.

PL