teplota sucheho ladu v krabici

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Prosinec 12 21:55:45 CET 2022

Kdyby to někdo chtěl opravdu vědět, může mi tu petku  dopravit a já ji potrápím :-) Ale žádný výbuch nebude, skla jsou drahá, zkoušel bych to vodou. To se ozve jen takové lupnutí. Tlak mám dostatečný, trhne to i ocelovou tlakovou lahev :-)

Aleš Procháska
________________________________
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz>
Odesláno: pondělí 12. prosince 2022 15:38
Komu: hw-list na list.hw.cz <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Re: teplota sucheho ladu v krabici

Tomu rozumím. Zkuste ten kompresor, údaje z webu o pevnosti PET láhve se
dost liší - od 4 do 10 bar ale není udáno o jakou láhev se jedná. Možná
to ani ten kompresor nedá. Chtělo by to hasiče nebo potápěče, ti umí
tlakovat 30 MPa, vojáci 60 MPa. Vojáci jednou testovali hadice a aby s
tím neměli tolik práce, spojili je "do série", natáhli po chodbě a když
to při 50MPa vybuchlo, vymlátilo to všechna okna v přísně tajné sekci,
takže tam bylo z ulice vidět na tajné nástěnky. Důstojník pro utajení
tenkrát musel předčasně odejít do penze.
Pozn. Tlakují se vlnovody v radarech, suchým vzduchem, jinak v nich
vznikne výboj.

Mrazík