teplota sucheho ladu v krabici

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 12 21:06:54 CET 2022

Normálně ty PETky bouchly tak do půl hodiny od uzavření. Tahle držela 2
hodiny a pak do ní kamarádovo zeťák střelil vzduchovkou. Na těch 10
metrů nebylo vidět, co v ní je, ale řachla stejně jako ostatní. Do
kritického stavu se to asi nedostalo, bylo to pak už ve stínu, těch
30st.C to nemělo. Prostě něco bylo jinak. Možná měla jen pružnější víčko
a ten tlak částečně utekl nebo tam bylo toho CO2 málo, což je
pravděpodobnější. Těžko říct. Celkem bylo těch PETek asi dvě desítky než
nás to přestalo bavit. Zajímavé je, že ty větší udělaly o hodně menší ránu.

Mrazík