teplota sucheho ladu v krabici

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 12 16:03:21 CET 2022

Jojo, ten umí dost přes 1. Jedni nájemnící s ním kdysi nafukovali právě
0,5l PETky a pak do nich stříleli vzduchovkou. Když to nezastavili včas,
bouchla.
A já s ním kdysi chtěl nafouknout novou nafukovací matraci. Trvalo to
dlouho, tak jsem na to zapomněl, já i máma. ... Sedíme tak u večeře,
najednou něco jako vzdálenej výbuch, všechno se zatřáslo, zeď se zavlnila...

PH