ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Prosinec 12 15:22:18 CET 2022

Díky všem za reakce. Ano, není problém s javascript refresh. Stránku mám
ajaxovou, to dočítání jde hezky bez probliknutí.

Problém je v tom, že když to ztratí síť, stránku to nenačte a ten js pak
logicky nefunguje. Ano, mám v konfiguraci nastaven autorefresh, ale to v
tomto případě nefunguje, skončí to na unable to connect, i když síť už
dávno jde.

Skončí to na hlášce prohlížeče unable to connect. Ale jak donutit prohlížeč
refreshovat, když tam je unable to connect (i když síť už normálně jde)
netuším. Nevěděl by někdo? Není to jen nějaké nastavení prohlížeče?

Ten porteus kiosk je super, nadefinoval jsem si vzdálenou konfiguraci,
takže to načítá konfigurační soubory po síti a není problém změnit
nastavení takto vzdáleně. Upřímně jsem líný vymýšlet něco jiného, težko to
bude lepší a nemám s linuxem moc zkušeností na takovéto speciality. Strávit
mládí se mi na tom nechce. Stačilo by donutit jen prohlížeč na ten
autorefresh i když ztratí konektivitu. Je tam použit firefox.

Ještě jednou díky všem.

HP