Re: teplota sucheho ladu v krabici

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Prosinec 12 11:58:10 CET 2022

Teplota ledu závisí na tlaku vzduchu.
Pokud chceš normál přesný alespoň na .1 stupně, levný a reprodukovatelný, tak
by mohla vyhovět jarretova nádoba. Vtip je v tom že drží trojný bod vody.
Lubor

> Od: "balu" <balu na k-net.fr>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 12.12.2022 11:48
> Předmět: teplota sucheho ladu v krabici

Zdravim osadenstvo,

 ma niekto predstavu aka je typicka rovnovazna teplota (a ci je vobec
 definovana) ak mam v termokrabici nasypany suchy lad? Nieco ako voda s
 ladom.

 So studentami budeme kalibrovat teplomery co vyrobili. Neviem ci sa da
 pouzit suchy lad a do neho zapichneme sondy, alebo nechame v krabici
 vytvorit "mikroklimu" a referencnym teplomerom zmeriame aka je tam zima.

 b.