Re: Kvíz s posuvnými přepínači

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 12 11:11:44 CET 2022

Zdravím,

pěkná úloha je také zapojení hádanky "koza, vlk, zelí a převozník". 4
přepínače, z toho myslím jeden dvojitý, žárovka, baterka.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby