Re: Textová zpráva

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Prosinec 12 09:29:53 CET 2022

Pokud je mi znamo, vzdy to vyzaduje aktivni soucinnost obeti, tj.
pouzije se nejaka technika socialniho inzenyrstvi k vylakani nejakeho
typu pristupoveho udaje, at uz kompletni udaje z karty nebo prihlaseni
do bankovnictvi s preposilanim kodu.
Tj. ze by "kliknutim" zmizely penize, je vrcholne nepravdepodobne.

Vyzkouset je nemozne, protoze ted uz to vraci 404 (mam na tohle
virtualku, kde to v klidu otevru)
J.