Re: Textová zpráva

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Prosinec 12 07:57:53 CET 2022

Zdravim,

posledni dobou se toho roztrh pytel. same podobne sms a maily.
jako:
- UPOZORNĚNÍ: MÁTE BALÍČEK, KTERÝ NEBYL PŘIJAT
- Poslední připomenutí!
- Nemohli jsme vás kontaktovat, potvrďte informace
- Pokyny k doručení
 atd.

pokud to nechcete investigovat, tak radsi od toho ruce pryc. a dat vedet pribuzenstvu, ze neco takoveho chodi.
nejhorsi je, ze to na prvni pohled vypada opravdu seriozne, navic v tomto obdobi si lidi objednavaji opravdu hodne, takze se muzou strefit.

:)

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Monday, December 12, 2022 at 7:30 AM
From: "františek kočí" <kocifrantisek469 na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Textová zpráva

Dobrý den, dostal jsem na mobil tuto textovou zprávu:
""Beata vas expresni balik byl dorucen na misto vyzvednuti. Vyzvednete si balicek do (48) hodin --> http://ohoxiz.com/pCsxQDV ""

Pokud pominu, kde vzali můj mobil.
Tak mne zajímá jestli na stránce je nějaký script nebezpečný pro telefon.

Děkuji za poučení.
S pozdravem