Re: Odpájecí kleště ZD-409 - zkušenosti

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Prosinec 11 18:59:00 CET 2022

Také se po nich dívám, takže zkušenost zatím není. Ale vzhledem k tomu,
že k nim stejně musíte dokoupit další nástavce, tak je podle mne lepší
si to koupit na
https://www.tipa.eu/cz/pajeci-kleste-pro-smd-tipa-zd-409-48w/d-135394/ i
s potřebnými hroty. Sice mají zpoplatněný i osobní odběr, ale paní na
prodejně v Brně mi sama radila, že si to mám na prodejně objednat přímo
bez e-shopu (pokud je tam nemají skladem) a oni že zavolají, až je
dovezou.
VN