Re: Kvíz s posuvnými přepínači

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Prosinec 11 17:20:58 CET 2022

Ten přepínač je fakt divný. Teoreticky 2 třípolohové přepínače dají 3^2,
tj. 9 ledek. Z pasivních komponent se mi to nepovedlo, ale 1 TTL obvod a
pár odporů by to asi dalo. Schema je v příloze, možná jsem něco
nedomyslel, ale stejně je to blbost, pro děti budou lepší DIP switche,
mají malé prstíky, tak na to snad ani nemusí používat pinzetu jako já.

Mrazík