Re: Kvíz s posuvnými pøepínaèi

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 11 12:43:13 CET 2022

Důvod je ten, že posuvné přepínače jsou levné a při troše hledání se
dají najít takové, které pasují do kontaktního pole. Takže jich můžu
koupit pytlík a každému dítěti na kroužku pro začátečníky hodit do
krabičky několik ks a nemuset kontrolovat, jestli vždy všechny vrátily.
Bohužel ty vícepolohové mají většinou právě tohle uspořádání kontaktů.

Tzn. velmi by se mi líbilo, kdybych místo nich mohl použít třeba otočný
1:6, ale to už by vyžadovalo ho přidělat na kus DPS a přidat ňáký
nožičky. Jenže pak by každý ztracený ks obnášel zakoupení drahého
přepínače a provedení pracné procedury.

Závěr: Jestli někdo máte tip na jakýkoli přepínač 1:N, kde N>2, jde dát
do kontaktního pole a dá se někde koupit pytlík 20+ ks do 200Kč, tak by
to bylo super.

PH