ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Prosinec 11 11:35:02 CET 2022

S tím bohužel moc nepomůžu, hrál si s tím spíš kolega. Ale určitě by šlo naplánovat nějaký pravidelný restart, který ten refresh vyřeší, ale nejspíš to půjde vyřešit i nějak elegantněji.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Saturday, December 10, 2022 3:53 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Díky, to je bomba.  https://porteus-kiosk.org/

Jde tam nastavit i refresh page po několika sekundách. To se mi ale nelíbí, protože to emuluje F5 a ta stránka problikává.

Nejde tam někde nastavit refresh jen pokud je ta url nedostupná? Protože takto když je URL nedostupná, zůstane to viset na stránce "Unable to connect". Jak nastavit refresh jen pokud není dostupná, aby to při obnovení dostupnosti stránku znovu načetlo?

Ještě jednou moc díky za tip.

Honza Půhoný