RE: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Prosinec 11 10:44:24 CET 2022

Ak sa zasielky stretnu v consolidation center a budu dokopy nad 10 tak pridu zlucene.

Dňa 11. decembra 2022 7:57:32 SEČ používateľ Zdenek <zdej na atlas.cz> napísal: