ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Prosinec 9 16:53:34 CET 2022

Dobrý večer,

hraju si tady s Intel Compute Stick od Jindry Polívky. Je v tom defaultně
Ubuntu. Potřeboval bych od toho jen to, že po restartu to samo ve
fullscreen otevře definovanou URL a bude ji to pořád zobrazovat. Je to jen
pro vizualizaci nějakého procesu. Monitor bude viset u stropu.

Nemáte někdo něco osvědčeného? Přepnul jsem to do kiosk mode, ale zatím se
mi moc nedaří.

Případně prosím poraďte nějaká klíčová slova. Nebo je na to nějaká
speciální nenáročná distribuce pro tyto účely? Co se týče linuxu, jsem spíš
jen uživatel.

Díky,

Honza Půhoný