bluetooth modul

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 9 14:08:15 CET 2022

Zdravim,
s dovolenim, pripojil bych se k dotazu.
s timto totiz taky bojuji - tedy ne konkretne s tymto modulem, ale pouzivam ruzna zarizeni: sluchatka, repracek, reprosoustava, ...

resim obecne dva problemy:
- jednak s parovanim, ze ho po zapnuti musim zakazdym obnovovat. docela otravne a nesikovne.
- druhak bych potreboval ty defaultne cinkani, vrzani, bublani, proste vsechny hlasky hooodne ztlumit. rve to jak na lesy. o hodne vic, nez kdyz pustim hudbu na plno.
  nejlepe je uplne vypnout.

zkousel to nekdo? jde to nejak realizovat? nebo to jde ciste zasahem do FW.
nebo existuje nejaky BT modul, kde se tyto veci daji konfigurovat?
ted nemyslim postavit komplet cele ...

:)

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Thursday, December 08, 2022 at 4:55 PM
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "konfera" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: bluetooth modul
Dobrý den,
s BT nemám zatím zkušenosti, tak bych se zeptal. Hraju si s tímhle modulem https://www.hadex.cz/m424d-bluetooth-42-stereo-audio-receiver-modul-mh-m18/ a zatím předčil moje nejhorší očekávání. Mají to být reproduktory do stropu v koupelně, takže bez ovládacích prvků. Nechce se mi tahat pro zesilovač napájení zvlášť a už vůbec se mi nechce nechávat zesilovač neustále zapnutý (nebo aspoň BT modul), tak vezmu napájení ze světla.
Když modul zapnu, zahraje znělku. To mě docela naštvalo. To zahraje vždycky když rozsvítím :-( Když ho napáruju, zahraje taky. No to už by se dalo. Má vstup MUTE, ale v doporučeném obrázku v Hadexu ho mají nezapojený. Ať ho uzemním, nebo na něj přivedu 5V (zatím jsem zkoušel přes odpor 3K3) na nic nereaguje.
Když modul vypnu a zapnu a na telefonu vypnu a zapnu BT, musím ho znova napárovat. Je to normální, že si ho telefon nepamatuje? Nebo je to jen vlastnost tohoto modulu? Když byl modul trvale napájený, chytil se sám. Ale nevím, jestli se na to dá spoléhat.