Re: [OT] Re: fotky z WhatsApp do pocitace - reakce staré konzervy

Pátek Prosinec 9 08:46:13 CET 2022

Aplikací je v google play asi milion, někdy je fakt jednodušší se po nějaké
podívat než vymýšlet vymyšlené.

Pokud jde o tahání fotek z mobilu do PC, nejjednodušší způsob je ten, že to
vyfotíte, počkáte minutu, až se to synchronizuje na cloud, nebo to uděláte
ručně a pak si otevřete web browser, přihlásíte do gmailu a otevřete
photos.google.com. Samozřejmě, pokud bych chtěl přetahovat tisíc fotek,
budu shánět USB kabel.

Aplikaci whatsapp v PC taky používám, opět, nejednodušší způsob pro přístup
k fotkám než se proklikávat strukturou složek v mobilu, ale po USB kabelu
samořejmě taky kopírovat jdou.

P.K.