vyuziti monitoru 15" 1024x768

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Prosinec 9 08:45:39 CET 2022

Pre kutila to môže mať využitie ako zdroj materiálu a potom už môže ísť
na zberný dvor.
Monitory s bočným podsvietením CCFL obsahujú peknú dosku plexiskla
hrubého 8mm. Z modernejšíh som vytiahol len 4mm plexi. Zachytil som info
aj o 10mm, ale len info.
Takže kto občas niečo bastlí...
IK

Dňa 9. 12. 2022 o 8:29 Pavel Kadečka napísal(a):