Jaky zdroj, riditelny z PC?

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pátek Prosinec 9 07:17:25 CET 2022

Já mám Korada 30V/5A. Byl v něm silně poddimenzovaný chladič - jen
kousek Al plechu. Při prvním použití na plný výkon jsem tak upekl
výkonový tranzistor. Naštěstí bylo ve skříni dost místa, tak jsem tam po
výměně tranzistoru dal velký chladič z procesoru a od té doby zdroj
funguje k mé plné spokojenosti. Mám ho několik let. Třeba od té doby
číňan pochopil kde udělal chybičku.

     Martin.