Jaky zdroj, riditelny z PC?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Prosinec 8 21:37:38 CET 2022

Díky, koupím Korada, bude mi stačit 3005P. Koukal jsem, co si o nich kdo kde
píše a jsou to zajímavé názory - a hlavně docela loterie, jaká verze FW
přijde...

Jinak Eleshop zajímavé ceny - než započítají VAT a dopravu (z 90.91 EUR to
udělalo 123.31 EUR), pak už to tak růžové není (a ještě aktuálně nemají
model se šroubovacíma svorkama), takže jsem se rozhlídnul po CZ a Botland za
2889 Kč včetně dopravy zdarma, co víc chtít.

Díky za tip, mám vybráno.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 8, 2022 4:59 AM
Subject: Re: Jaky zdroj, riditelny z PC?

hezky den.
jak jsem nedavno psal, aktualne na stole korad 6005P a KWR103. koupeno
tady za dobre penize:
https://eleshop.eu/korad-ka6005p-power-supplies.html
https://eleshop.eu/korad-kwr103-power-supply.html
maji tam i jine znacky vcetne owon nebo rigol.
lze koupit i treba u reichelta v de:
https://www.reichelt.com/de/en/laboratory-power-supply-unit-0-60-v-0-15-a-300-w-kwr103-p277981.html

komunikace, vzhledem k tomu, ze oba zdroje maji i hw_RS232, tak lze
pripadne vysledovat cokoliv.
neco o komunikaci je tady:
https://sigrok.org/wiki/Korad_KAxxxxP_series
jedna vlstnost, na co si u tech koradu nekdo stezoval je, ze pokud jsem
v rezimu rucni ovladani, tak ten se po urcite dobe vypne. proto
dlouhodobe/tvale "ladeni" knoflikem muze byt problem.
ja potreboval na testovani hlavne prime pameti, ktere se bez odpojeni
vystupu daji prepinat jen prave z PC. rucne je potreba po zmene pameti
znovu zapnout vystup. zatim jsem zkoumal ale jen kratce, testovani ke
kteremu byly urcene zatim neprobehlo.
ten drazsi KWR103 je spinany, s 232 + 485 + usb + LAN. ma i svorky
"sense" a rozliseni 0,xxx . v mire rozumne to sedi :-)
cena/pridana hodnota oba ok.
pokud budu vedet, tak prozradim dalsi.
jeste zminim, ze cinan od koradu mi udelal takrka na pockani opravu v
nastaveni u jednoho sw. coz prekvapilo.
tomik.
p.s. jen takovy postreh treba k RIGOLu, co jsme meli v praci. strasne od
zacatku funi vetrak, cisla pomerne neprehledna, ale co me pripadalo jako
flusnuti do ksichtu bylo, ze za presnejsi rozliseni zobrazovace si musim
priplatit ! tak takhle teda ne ! co je moc, to je moc. zakazovat realne
zobrazeni pokud nezaplatim navic.... des ..

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879