[OT] Aku vrtacka - srobovak

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 8 13:30:19 CET 2022

na ty zavity by treba ten muj malej modrej bosch byl idealni, protoze ma
moment hodne jemne nastavitelnej. mam ho z velke casti na sroubovani
konektoru, zelenej 5,08 roztec. sroubky na 2,5 a 3mm plochej. po utazeni
na "2" by je urcite dost lidi jeste utahla dal, ale neni to potreba :-)
sroubuju i 1000+ za den. zavitniky je ale potreba kolmo navest a to
proste podle oka nedam a upnout do niceho nejde. i tak jsem koupil
zavitoreznou hlavu za ty cca 3000kc, ale jak jsem zjistil, nema
momentovou ochranu, jen revers. M2, M2,5 a M3 tedy umi ulomit. tak jsem
musel na tyhle extra male koupit hlavu s momentem, ale ta uz neni za
3000kc, ale nekde od 7000kc. nakonec jsem koupil pouzitou starsi.
ten drzak na tu akuvrtacku stejne nakonec vymyslim, protoze se bude na
100% hodit.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.